SOFTVERSKA RJEŠENJA

UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA (CRM)

CRM je paket poslovnih rješenja prilagođenih vašem tržištu koja ćete lako savladati i koristiti, a koji je prilagođen opsegu vašeg poslovanja i posvećen njegovom razvoju putem zadovoljstva korisnika.
CRM naše je poslovno rješenje za upravljanje odnosima s klijentima koje pokreće produktivnost prodaje i učinkovitost marketinga putem uvida u društvene mreže, poslovnog obavještavanja i upravljanja kampanjama. Vaši klijenti danas znaju više no ikad prije – donose odluke o kupovini prije nego što se vi uspijete uključiti. Vaš tim za prodaju mora se prilagoditi napredovanju novih klijenata te izgraditi dublje odnose s klijentima personaliziranjem svake interakcije. Uz rješenje pomažemo vam ponovno osmisliti prodaju u skladu s novim putovanjem klijenata. Vaši predstavnici prodaje mogu se bolje usredotočiti, brže osvojiti klijente, a samim tim i prodavati više.

CRM omogućava:

• Upravljanje klijentima i kontaktima, te detaljni pregled svih aktivnosti vezanih za iste

• Vođenje prilika i ponuda, praćenje statusa, analiza ostvarenog i ciljeva

• Praćenje i odobravanje narudžbi

• Praćenje i vođenje ugovora, obavještavanja o isteku

• Integracija sa Outlook-om

• Prilagođeno izvještavanje, dashboardi i grafikoni

Tehnologija korištena za razvoj rješenja je Microsoft Dynamics CRM.

UPRAVLJANJE S PODRŠKOM KORISNICIMA (SERVICE DESK)

Društvene mreže i mobilni uređaji transformirali su očekivanja klijenata u vezi s uslugama. Klijenti očekuju kvalitetne, personalizirane usluge na webu, društvenim mrežama, mobilnim uređajima i telefonima, i to u skladu sa svojim uvjetima. Uz rješenje Microsoft Dynamics CRM možete osvojiti doživotne klijente tako što ćete im pružiti odgovarajuću personaliziranu uslugu u svakom trenutku i putem svakog kanala. 

Service Desk omogućava:

• Upravljanje klijentima i kontaktima, te detaljni pregled svih aktivnosti vezanih za iste

• Upravljanje incidentima i aktivnosti vezanim za iste

• Upravljanje resursima vezanih za rješavanja incidenata

• Upravljanje bazama opreme vezane za ugovore o održavanju

• Prilagođeno izvještavanje, dashboardi i grafikoni

• Integracija sa Outlook-om

• Praćenje i vođenje ugovora, obavještavanja o isteku

Tehnologija korištena za razvoj rješenja je Microsoft Dynamics CRM.

SURADNJA I UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA (C&DM)

C&DM pruža mogućnosti da razmjenjujte ideje, pronalazite odgovore te pratite što vaši suradnici rade pomoću društvenih značajki u cijelom sustavu SharePoint. Zajednički koristite dokumente, ažurirajte sažetak sadržaja aktivnosti te ostanite u kontaktu sa suradnicima putem mobilnog telefona ili tableta. Prilagodite i suzite pretraživanje da biste vidjeli bitnije rezultate te primajte preporuke o osobama i dokumentima koje možete pratiti.

C&DM omogućava:

• Pohrana, organizacija i razmjena informacija, dijeljenje dokumenata za zajednički rad

• Upravljanje verzijama dokumenata, te offline način rada

• Tijekovi rada za praćenje poslovnih procesa, obavijesti e-mailom, praćenje statusa i rokova

• Upravljanje pristupom i razinama dozvola

• Brzo pretraživanje podataka i dokumenata

Tehnologija korištena za razvoj rješenja je Microsoft SharePoint.

UPRAVLJANJE KVALITETOM (ISO)

Sustav je fleksibilan i omogućuje kreiranje nestandardnih tipova predmeta i dokumenata čime se sustav može dodatno prilagoditi svakoj organizaciji.

ISO omogućava:

• Vođenje dokumentacije vezane za ISO standard unutar organizacije

• Pravilnici, kodeksi, odluke i ostala dokumentacija

• Vođenje neusklađenosti i rješenja

• Distribucija dokumenata