
Softverska rješenja
Vaš tim za prodaju mora se prilagoditi napredovanju novih klijenata te izgraditi dublje odnose s klijentima personaliziranjem svake interakcije. Uz rješenje pomažemo vam ponovno osmisliti prodaju u skladu s novim putovanjem klijenata. Vaši predstavnici prodaje mogu se bolje usredotočiti, brže osvojiti klijente, a samim tim i prodavati više.
Upravljanje odnosima sa klijentima (CRM)


CRM omogućava:
• Upravljanje klijentima i kontaktima, te detaljni pregled svih aktivnosti vezanih za iste
• Vođenje prilika i ponuda, praćenje statusa, analiza ostvarenog i ciljeva
• Praćenje i odobravanje narudžbi
• Praćenje i vođenje ugovora, obavještavanja o isteku
• Integracija sa Outlook-om
• Prilagođeno izvještavanje, dashboardi i grafikoni
Tehnologija korištena za razvoj rješenja je Microsoft Dynamics CRM.
Upravljanje podrškom korisnicima (Service Desk)

Društvene mreže i mobilni uređaji transformirali su očekivanja klijenata u vezi s uslugama. Klijenti očekuju kvalitetne, personalizirane usluge na webu, društvenim mrežama, mobilnim uređajima i telefonima, i to u skladu sa svojim uvjetima. Uz rješenje Microsoft Dynamics CRM možete osvojiti doživotne klijente tako što ćete im pružiti odgovarajuću personaliziranu uslugu u svakom trenutku i putem svakog kanala.

Service Desk omogućava:
• Upravljanje klijentima i kontaktima, te detaljni pregled svih aktivnosti vezanih za iste
• Upravljanje incidentima i aktivnosti vezanim za iste
• Upravljanje resursima vezanih za rješavanja incidenata
• Upravljanje bazama opreme vezane za ugovore o održavanju
• Prilagođeno izvještavanje, dashboardi i grafikoni
• Integracija sa Outlook-om
• Praćenje i vođenje ugovora, obavještavanja o isteku
Tehnologija korištena za razvoj rješenja je Microsoft Dynamics CRM.
Suradnja i upravljanje dokumentima (C&DM)

C&DM pruža mogućnosti da razmjenjujte ideje, pronalazite odgovore te pratite što vaši suradnici rade pomoću društvenih značajki u cijelom sustavu SharePoint. Zajednički koristite dokumente, ažurirajte sažetak sadržaja aktivnosti te ostanite u kontaktu sa suradnicima putem mobilnog telefona ili tableta. Prilagodite i suzite pretraživanje da biste vidjeli bitnije rezultate te primajte preporuke o osobama i dokumentima koje možete pratiti.

C&DM omogućava:
• Pohrana, organizacija i razmjena informacija, dijeljenje dokumenata za zajednički rad
• Upravljanje verzijama dokumenata, te offline način rada
• Tijekovi rada za praćenje poslovnih procesa, obavijesti e-mailom, praćenje statusa i rokova
• Upravljanje pristupom i razinama dozvola
• Brzo pretraživanje podataka i dokumenata
Tehnologija korištena za razvoj rješenja je Microsoft SharePoint.
Upravljanje kvalitetom (ISO)

Sustav je fleksibilan i omogućuje kreiranje nestandardnih tipova predmeta i dokumenata čime se sustav može dodatno prilagoditi svakoj organizaciji.

ISO omogućava:
• Vođenje dokumentacije vezane za ISO standard unutar organizacije
• Pravilnici, kodeksi, odluke i ostala dokumentacija
• Vođenje neusklađenosti i rješenja
• Distribucija dokumenata