ServiceDesk Služba (Službe za korisnike)


Osobito je važna podrška SericeDesk-a u eBankarstvu i kartičnom poslovanju koje radimo za više klijenata iz financijskog sektora. ServisDesk služba našim korisnicima i onima koji to žele postati, također pruža savjetodavnu pomoć u rješavanju problema ili preusmjeravanje na kompetentne službe za rješavanje kompleksnijih upita, problema ili zahtjeva. Naš tim ServisDesk-a sa Call Centrom i uz podršku naših vlastitih rješenja za CRM i ServiceDesk, zaprima sve pozive korisnika, bilo telefonski, e-mail-om ili web upitom, ili bilo kojim drugim ugovorenim načinom komunikacije s korisnicima. Najvažnija usluga ServiceDeska je pomoć korisnicima u radu davanjem izravnih usmenih ili pismenih uputa, odnosno upućivanje na odgovarajuću adresu, kompetentne službe ili tima djelatnika (Tehnička podrška - Servis, Sistemske integracije: mreža i sistem, Programeri, ...) koji mogu riješiti problem. Naše ljubazno osoblje će se potruditi pomoći Vam i naći rješenje za sve vaše upite na obostrano zadovoljstvo.